واکنش ضرغامی به افزایش قیمت بنزین

خرید بک لینک

سید عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به افزایش قیمت بنزین واکنش نشان داد.

<strong>واکنش</strong> <strong>ضرغامی</strong> به <strong>افزایش</strong> <strong>قیمت</strong> <strong>بنزین</strong> + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرایی شدن طرح افزایش قیمت بنزین چند روزیست در شبکههای اجتماعی با واکنشهای اعتراضی بسیاری از فعالان مجازی همراه شده است.

به دنبال این موضوع سید عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی نیز در واکنش به افزایش قیمت بنزین مطلبی را در حساب توئیتری خود منتشر کرده است.

ضرغامی در توئیترش نوشت:

«اگر رئیس جمهور محترم برخلاف برخی کارشناسان، معتقدند این مدل "مدیریت مصرف بنزین" به نفع مردم است، باید ابتدا آنان را نسبت به طرح توجیه کند و ثانیا قبل از اجرا، سهمیههای نقدی را واریز نماید.

توضیحات پس از واقعه اقناعکننده نیست. زمان، زمان بارگذاری نیست، زمان باربرداری است.»

ضرغامی

انتهای پیام/

آزمون آیین نامه...

ما را در سایت آزمون آیین نامه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:37

صفحه بندی